Revenir en haut Aller en bas
INTRIGUE
Ne manquez pas le second chapitre du deuxième tome de l'intrigue. Plusieurs sujets ont été postés, vous pouvez tous les retrouver dans la partie intrigue.

période sprint rp
Merci à tous pour votre participation à la période de sprint RP. La prochaine arrivera bientôt !

nouveaux dés
De nouveaux dés ont fait leur apparition, pour vous aider à participer dans le grand jeu du pouvoir et de la politique. Toutes les explications se trouvent dans ce sujet.
les petites news

les personnages de GWF

le gouvernement
Palier 9
l'ordre écarlate
Palier 7

la confrérie
Palier 5
le cercle
Palier 8

les silences
Palier 4
ad maius bonum
Palier 3

les trinitaires
Palier 6
les veuves
Palier 5

les perles
noires
Palier 5
les épines
rouges
Palier 6

les oubliés
Palier 3
les rossignols
Palier 1

propagée par les Veuves: Alors que de nombreuses personnes ont été empoisonnées à Aureus ces derniers temps, il semblerait que la contamination des eaux ne soit pas une conséquence des manifestations de ce 5 septembre mais provient de la malveillance des Perles, par désir de vengeance suite à la perte d'une part du marché sur la Capitale suite à l'instauration de la république d'Aureus. Des hommes ont été aperçus la nuit, déversant des liquides dans l'eau d'Aureus, à la peau bien trop claire et au regard mauvais.
propagée par les Perles et la population d'Aureus: Il a été raconté par ceux présents sur la scène de crime qu'une rose avec des épines a été trouvée sur le corps d'Alexandre Shelby. Quelques minutes plus tard, à peine, un malheureux homme de main des épines rouges fut trouvé non loin de la maison de l'ancien dirigeant. Il se murmure que les épines rouges seraient à l'origine de cet assassinat, énervé par les contraintes qui leur étaient imposées par le nouveau gouvernement d'Aureus.
propagée par la population de Rezbia: Voilà plusieurs semaines que les apparitions publiques de la reine Nysa Sielle se font rares. Si la famille royale n'a pour l'instant pas offert d'explications à son peuple, cela n'empêche pas certains de spéculer sur la nature de cette absence. On murmure au sein du palais que la reine serait malade, et que c'est pour cette raison qu'on ne la voit quasiment plus sortir de sa chambre et qu'elle ne semble plus s'impliquer dans la vie du royaume. Cette rumeur commence à se répandre comme une traînée de poudre à travers le royaume de Valdierva.
Vous aussi vous voulez propager votre propre rumeur? Alors rendez-vous dans le recensement général pour remplir le champ "rumeurs et informations". Vous pouvez également consulter toutes les rumeurs et informations avérées au sein du registre des informations et rumeurs.

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant

⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩

:: CHILLING TIME :: floodland  
— GOUVERNEMENT ; those who rule —
GOUVERNEMENT ; those who rule
Celaena Haven
surface
inside
behind
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 D4geHUrT_o
AGE : [ TRENTE-TROIS ] futiles années, déception persistante sur l'autel de ses pères, cendres d'une jeunesse envolée et des opportunités échappées.
STATUT CIVIL : le déshonneur ultime pour accabler les siens, trop [ SEULE ], trop indigne ; l'honneur des hommes par la guerre, celui des femmes par l'union, et l'échec cuisant, alors que l'annulaire reste dénué du moindre cercle d'or.

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 Empty
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Lun 23 Sep - 19:26
achil, le knight in shining armor all the way What a Face

@Achil Valeska a écrit:
Life Goal: Win
je pleure de rire laissez moi mourir
on dirait mon frère quand il joue au monopoly What a Face

ET OFC QU'ELLE EST GENTILLE SHE CARES ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1820529468
(par contre discipline je connais pas ce mot, disci-quoi?)

@rosalind foyle OMG KARINE
LES DEUX ORPHANS
JE PLEURE
(tkt shila c'est plus une orphan, she's very welcome dans la grande famille gavon we love her)

‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾
tell me father, what to ask forgiveness for: what i am, or what i'm not? tell me mother, what should i regret: what i became, or what i didn't? (beloved).

— CERCLE ; those who want the crown —
CERCLE ; those who want the crown
Achil Valeska
surface
inside
behind
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 Tumblr_np6ko8FiL41rxt1uqo4_400
AGE : VINGT-NEUF ANS, et la trace de ces années comme l'usure érodant son être. un joyau aiguisé avec finesse.
STATUT CIVIL : coeurs sacrifiés à l'autel, MARI d'une femme qui l'effacerait volontiers d'sa vie, si elle le pouvait. lui, nonchalant à l'âme meurtrie qui s'est résigné à cette misère.

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
https://gods-will-fall.forumactif.com/t854-achil-gloriosus-et-li https://gods-will-fall.forumactif.com/t865-golden-shroud-achil Voir le profil de l'utilisateur
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Lun 23 Sep - 19:32
@celaena haven the real one ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1820529468
heureusement qu'y'a des gens capables de le reconnaître à sa juste valeur ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 4230820522

LET THE MAN BE BORN

if you say you need me, i will stay as long as i can for you. i will live for you and yours, and go down fighting death until i am worn away to bone and splinters. but it would not be my choice.

Invité
Invité
surface
inside
behind
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Lun 23 Sep - 20:31
@Celaena Haven tellement What a Face

The Warrior (or Hero)
Tough and courageous, the Warrior archetype helps us to set and achieve goals, overcome obstacles and persist through difficult times. However, the Warrior archetype also tends to see others as enemies and tends to think in "either/or" terms. In truth, the Warrior behaves in a relatively simple way, seeking to simply win in any and every circumstance, no matter what confronts them, including the monsters that live inside the mind and their underlying fear of weakness. Their challenge is to bring meaning to what they do, perhaps by choosing their battles wisely, by using courage to succeed, or by developing great self-discipline where needed.

Shadow Side: The villain. This will manifest itself in your desire to win, even at the expense of other people and their well-being. The villain is also active in your life any time you feel compelled to compromise your principles in order to compete, win, or get your own way. There is also the possibility of perceiving everything as a continuous battle, where virtually everything that happens is a personal slight, threat, or challenge to be confronted.

Life Goal: Win, make a difference
Fear: Weakness, impotence
Response to Problem: Slay it, defeat it, convert it
Life Task: Fight only for what really matters
Personal Gifts: Courage, discipline, determination, skill
Personal Pitfalls: Fear of impotence leading to ruth

pour abel c'est pas tout à fait faux ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3931335125 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3931335125

— LES PERLES ; those who do business —
LES PERLES ; those who do business
Kiran Xi'Nora
surface
inside
behind
AVATAR + © : mena @keikei / gifs @tumblr.
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 Tumblr_o8st5mbuLa1v7sziko7_400
AGE : deuxième fils, trop jeune que diraient certains, VINGT-HUIT ANS seulement, légitimité à la couronne perdue à l'aîné.
STATUT CIVIL : l'engagement récent, censé gouverner sa vie, s'il est FIANCÉ kiran, c'n'est pas pour autant qu'il s'attend à tirer quoique ce soit d'autre que du profit de cette union.

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
https://gods-will-fall.forumactif.com/t2201-to-the-wolves https://gods-will-fall.forumactif.com/t2235-chilblain-kiran#9807 Voir le profil de l'utilisateur En ligne
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Lun 23 Sep - 20:35
Vivi rejoint la team des Orphans ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 329248541
:sourireforcé:
c'est quand même curieux que ce soit que des filles
ALLEZ LES MECS LA ON SE COMPORTE MIEUX DITES DONC ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3988779192

@abel orseund bro d'achil
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3480070544

But true power,
the divine right to rule,
is something you're born with.

Invité
Invité
surface
inside
behind
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Lun 23 Sep - 21:01
@Virani Lazareva ils ont tant en commun What a Face ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3480070544

— NEUTRE ; those who don’t care —
NEUTRE ; those who don’t care
Keira Valeska
surface
inside
behind
AVATAR + © : zhenya (poésies cendrées.).
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 UJLR9goC_o
AGE : [ VINGT-QUATRE ] années éparses, matins sacrifiés sur l'autel des cruels ; et la naïve innocence se meurt lentement, alors que l'enfance se fane.
STATUT CIVIL : inénarrable fleur bleue, trop vite éprise des âmes ; [ MARIEE ] à achil valeska, union politique scellée dans le sang, entérinée dans le cœur, désormais.

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
https://gods-will-fall.forumactif.com/t213-maybe-i-was-born-to-r https://gods-will-fall.forumactif.com/t317-les-fleurs-du-mal Voir le profil de l'utilisateur En ligne
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Lun 23 Sep - 21:14
@Achil Valeska a écrit:
heureusement qu'y'a des gens capables de le reconnaître à sa juste valeur ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 4230820522
HIS WIFE DOES
cpour ça qu'elle se sent unworthy wsh ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1820529468
KEIRA QUE DES HÉROS DANS SA VIE
SHE NEEDS THEM
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3245190892 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3245190892 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3245190892

Virani Lazareva a écrit:
une pensée émue pour la virilité de @kiel schreiber

you are, i think, an evening star, of all the stars, the fairest —  if there is light, it will find you. (beloved).

Invité
Invité
surface
inside
behind
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Lun 23 Sep - 21:15
@Keira Valeska a écrit:
Virani Lazareva a écrit:

⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1626400847 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1626400847 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1626400847
il menace trop achil avec sa virilité, c'est pour ça ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2964515584

Achil Valeska
surface
inside
behind
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 Tumblr_np6ko8FiL41rxt1uqo4_400
AGE : VINGT-NEUF ANS, et la trace de ces années comme l'usure érodant son être. un joyau aiguisé avec finesse.
STATUT CIVIL : coeurs sacrifiés à l'autel, MARI d'une femme qui l'effacerait volontiers d'sa vie, si elle le pouvait. lui, nonchalant à l'âme meurtrie qui s'est résigné à cette misère.

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
https://gods-will-fall.forumactif.com/t854-achil-gloriosus-et-li https://gods-will-fall.forumactif.com/t865-golden-shroud-achil Voir le profil de l'utilisateur
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Lun 23 Sep - 21:21
Rosalind Foyle a écrit:
@Keira Valeska a écrit:
Virani Lazareva a écrit:

⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1626400847 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1626400847 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1626400847
il menace trop achil avec sa virilité, c'est pour ça ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2964515584
sorry pour le gender reveal prématuré @rosalind foyle ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1557579508 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1557579508 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1557579508

YEH YEH HIS WIFE NOTHING @keira valeska ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1820529468

LET THE MAN BE BORN

if you say you need me, i will stay as long as i can for you. i will live for you and yours, and go down fighting death until i am worn away to bone and splinters. but it would not be my choice.

Invité
Invité
surface
inside
behind
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Jeu 21 Nov - 11:47
BON What a Face
la dernière fois j'ai fait le test pour abel j'ai eu serpentard, du coup j'ai décidé de le refaire et de partager tout ça ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 678124086

hehe:

donc abe est gryffondor, ce qui est assez logique, given the fact qu'il est lawful good et en archétype the hero, et a sweet boi infp ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088 après j'avoue que je suis pas très versée gryffondor normalement mais effectivement, son courage est une de ses grandes qualités. et honnêtement il est dumb comme un gryffondor, et on avait établit avec amina que abel serait un jock dans notre monde, donc bon What a Face What a Face

donc bref bois de séquoia, dragon, grande, souple, assez badass, assez cool, very much baby abel

ET SON PATRONUS
UN CHAT
JE
@maeria elric son patronus est l'animal qui correspond le plus à sa fille je ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3850333294

DONC BALANCEZ VOS RESULTATS AUSSI

— LES OUBLIÉS ; those in the shadows —
LES OUBLIÉS ; those in the shadows
Maeria Elric
surface
inside
behind
AVATAR + © : z.b. @evethemostperfectcreature
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 5bf87b104686eb857a23a130526dec32ab2b3250
STATUT CIVIL : ↾ I N T A C T E. ⇃ candeur vierge des amours éphémères.

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
https://gods-will-fall.forumactif.com/t1039-i-knife-edges-mae https://gods-will-fall.forumactif.com/t1091-self-contained-hurri Voir le profil de l'utilisateur
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Mer 27 Nov - 10:44
SON PATRONUS CEY SA FILLE JE PLEURE OK ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1211900593 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1211900593 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1211900593
je suis pas étonnée une seconde d'abel en gryffondor, mais moi je les aime, j'aime toutes les maisons ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2863079321
je voulais faire le test mais faut s'inscrire, je suis shook ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3732238118
(même pas je sais ma maison à moi quoi)

( of sorrow and peace )
⌜  i gave iron to my own name, willed it to be the curse uttered by the darker parts of the soul.  ⌟

Invité
Invité
surface
inside
behind
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Mer 27 Nov - 10:49
(en même temps son souvenir le plus heureux/le plus fort c'est un soir d'hiver, au chaud chez Cain, et ils tiennent tous les deux Mae dans leurs bras DONC C LOGIQUE)
wsh fais le, je veux savoir où est la plus douce et belle des chaotic good What a Face
(pour inaugurer ton nouvel ordi ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3931335125)

— LES OUBLIÉS ; those in the shadows —
LES OUBLIÉS ; those in the shadows
Maeria Elric
surface
inside
behind
AVATAR + © : z.b. @evethemostperfectcreature
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 5bf87b104686eb857a23a130526dec32ab2b3250
STATUT CIVIL : ↾ I N T A C T E. ⇃ candeur vierge des amours éphémères.

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
https://gods-will-fall.forumactif.com/t1039-i-knife-edges-mae https://gods-will-fall.forumactif.com/t1091-self-contained-hurri Voir le profil de l'utilisateur
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Mer 27 Nov - 11:16
alors j'ai pas trouvé comment faire sur le site officiel, so je l'ai fait là https://www.idrlabs.com/fr/maison-de-poudlard/test.php ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088 (ce site wizardingworld je le comprend pas, j'abandonne fsjgljgsf)
ET MAE EST jhfiujgolikshjhglhn

SERPENTARD
(i'm not that surprised)

dans les détails, elle est à 88% serpentard, 79% poufsouffle, 63% gryffondor et 33% serdaigle (girl ain't smart), je sais pas comment ils calculent, numbers don't add up but i'll take it.

( of sorrow and peace )
⌜  i gave iron to my own name, willed it to be the curse uttered by the darker parts of the soul.  ⌟

Invité
Invité
surface
inside
behind
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Mer 27 Nov - 11:22
LA PLUS CUTE DES SERPENTARD, et en plus presque poufsouffle je ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1211900593 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1211900593
le meilleur mélange ok

Keira Valeska
surface
inside
behind
AGE : [ VINGT-QUATRE ] années éparses, matins sacrifiés sur l'autel des cruels ; et la naïve innocence se meurt lentement, alors que l'enfance se fane.
STATUT CIVIL : inénarrable fleur bleue, trop vite éprise des âmes ; [ MARIEE ] à achil valeska, union politique scellée dans le sang, entérinée dans le cœur, désormais.

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
https://gods-will-fall.forumactif.com/t213-maybe-i-was-born-to-r https://gods-will-fall.forumactif.com/t317-les-fleurs-du-mal Voir le profil de l'utilisateur En ligne
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Jeu 28 Nov - 15:04
well, unsurprisingly keikei c'est une poufsouffle, hein What a Face
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 Giphy

BON SINON COUCOU C'EST MOI
je suis encore tombée sur un test de personnalité dumb while wandering around google
ENNEAGRAM PERSONALITY TEST What a Face avec 9 archetypes de personnalité What a Face
du coup j'ai pas résisté What a Face
c'est juste là: https://www.truity.com/test/enneagram-personality-test (non officiel, gratuit).
(+ sur le site officiel du test qui est donc payant, il y a moyen d'avoir grauitement les compatibilités/relations entre types, si ça peut vous amuser What a Face )(right here)
(le 'i seek relationships that offer me some kind of protection' @achil valeska i felt called out)(et @kiel schreiber pour le coup ça m'a fait rire What a Face )

KEIRA — TYPE 9 ; THE PEACEMAKER (how surprising, again) ; type 9 (98% match), type 1 (97% match), type 2 (95% match)
defining characteristics: calm, collected demeanor ; ability to diffuse conflict with ease ; zen-like presence ; mellow and soothing voice (je hurle de rire, merci de bien vouloir intégrer ce fait à vos rp thx) ; wide circle of acquaintances (mais only some that truly matter, cc @reyna sielle @phèdre nylander ; generally liked by most people ; fluid, slow movements and gestures (brhbgjtbjg ça aussi merci) ; fear of loss and separation (@achil valeska dON'T LEAVE  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3732238118 ).
traits: gentle and agreeable ; skilled mediators and counsellors in a group ; work hard to keep the group harmony steady and flowing ; easily see the many different sides to an issue and tend not to jump to conclusions quickly : complacent and humble, stable and gentle, willing to go the extra mile to avoid rocking the boat ; appreciative of the little things others do and the simple pleasures in life (@achil valeska omg elle est comme blankeikei c'est simplette bis).
core values: harmony, kindness and unity with the world ; hold the entire group together ; the quickest way into a peacemaker’s heart is to acknowledge their contributions and reassure them of their importance (@achil valeska take notes: f-i-s-h-y  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2964515584 )(oh wait too late) ;  believe in the power of forgiveness and acceptance (@abel orseund @maeria elric la famille mixte  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2964515584 ).
recognize a type 9: social chameleons who can adapt to the group dynamic easily and help others get along ; soft-spoken yet loyal (@achil valeska tAKE NOTES AGAIN ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1820529468 ) and fun to be around ; cooperative and always willing to let someone join the circle ; soft-spoken yet firm in their personal stances (cc le cercle  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3732238118 ), they make an effort to neutralize tension and restore group harmony ; easygoing and willing to tolerate everyone ; retain their self-esteem through being kind and helpful to others ; deep seekers of meaning and have a fond appreciation of spirituality and a sense of connectedness with the universe (@marcus gavon la mALEDICTION GAVON  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2845903808 ).

CELIA — TYPE 8 ; THE CHALLENGER (cough cough) type 8 (98% match), type 6 (94% match), type 3 (91% match)
defining characteristics: independent and self-sufficient ; fierce and certain look (surtout quand faut frapper @abel orseund) ; determination and stamina ; very energetic and busy ; fiery passions and power (celia be like  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2676992051 ) ; stubborn and headstrong ; serious about control over environment (YOU DONT SAY).
traits: goal-oriented and self-competent, blaze boldly through all walks of life ; great pride in their independence and sharp minds ; they hold their heads up high and pick themselves right back up after each stumble, stronger than before (wOW we love 1 queen celia épouse-moi) ; find themselves at ease in leadership positions (celia présidente) ; pride themselves on being fully capable and self-sufficient.
core values: competence, influence, power and control ; crave respect as opposed to status or being liked by the group (yES) ; set to make an impact, and won’t back down ; pride themselves on their strength, honesty and the truth ; extremely strong inner sense of justice ; loyalty plays a major role in challengers’ value system (@abel orseund ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1820529468 ) ;  devoted to those who have proven themselves over time and will stand by them until the end (rip @abel orseund rip @nysa sielle  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3732238118 ).
recognize a type 8: accustomed to leadership roles ; make their presence known and carry an aura of confidence and self-assuredness ; believe in the mantra of creating your own luck and work very hard to make things happen ; ruthlessly independent are unafraid of confrontation (@achil valeska & @abel orseund hiiii), which can get them into major trouble at times ; naturally butt heads with authority (@achil valeska  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088 ) ; respect is earned through reason and competency, and not through age or status.

ARIN — TYPE 5 ; THE INVESTIGATOR (accurate) ; type 5 (98% match), type 8 (82% match), type 6 (78% match)
defining characteristics: appears lost in thought or absentminded ; extremely difficult-to-crack inner world ; in-depth knowledge on specific subjects of interest ; gives insightful, well thought-out responses (grosse blague) ; thinks extensively before speaking ; has clear boundaries between family, friends and work (well no friends no family soooo) ; withdrawn and extremely independent (yES).
traits: pioneers of independent and critical thinking ; inquisitive and curious about the connections between underlying themes and the mysteries of the universe ; introverted and analytical, gather and process information to build with ;  fiercely non-conformist (most non-conformist couple @kiel schreiber) and care little about trends.
core values: dream of working and researching alone in a secluded area for the rest of their lives ; hold freedom and autonomy to extremely high standards ; little regard for social niceties and customs, entranced by the potential of the unknown ; value independence, freedom and understanding ; hold a calm and steady mindset to analyze and figure out the best course of action.
recognize a type 5: stoic and detached ; fascinated by the ever-expanding realm of unexplored ideas ; energized by spending hours of time alone, tinkering with their personal projects and research ; may appear calm and collected on the surface, but when topics of interest come up, transform into a giddy and energetic version of themselves.

(et je ferai inej later cause la flemme rn)

you are, i think, an evening star, of all the stars, the fairest —  if there is light, it will find you. (beloved).

Invité
Invité
surface
inside
behind
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Jeu 28 Nov - 15:15
flemme de m'inscrire sur pottermore, donc j'ai fait le test du lien de cassi et
du coup zyna est... sans surprise serpentard What a Face mais avec bcp de gryffondor en elle (yes, best house ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2676992051)

et je voulais faire l'autre test mais le site demande les cookies et j'ai la flemme de désac mes extensions pour faire un test de mille piges pour me dire que zy est une mauvaise personne Rolling Eyes
this is not my first rodeo anymore

ok sarah j'ai pas tout lu mais je comprends pas ce test c'est juste du mbti en plus soft ???

Keira Valeska
surface
inside
behind

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Jeu 28 Nov - 15:20
zyna slytherin hOW SURPRISING
(et zyna c'est pas une bad person ok) (moi je l'aime)
fjfkfkfkfkfkfk sorry pour les cookies moi j'ai un truc qui me les bloque je crois et ça m'a pas posé de problème mais fjfjfjfjf du coup rip ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3732238118
et c'est un peu le même concept sauf que mbti ça te classe selon les 4 attributs là, et là c'est juste d'autres archétypes, c'est marrant ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2964515584
(genre pour un arin & celia c'étaient les mêmes et là no different gals)

Achil Valeska
surface
inside
behind

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Lun 2 Déc - 19:42
J'ai enfin fait les tests alors:
> Achil est un Gryffondor, is anyone surprised?
Doublé de pas très loin d'un Serpentard, quand même, un p'tit peu de cunning Valeska vibes tu vois What a Face
Et alors
> Kiran est 100% Serpentard, voilà c'est tout pour moi ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088
et surprise, pas très loin derrière is Gryffondor too, wow qui aurait cru que Kiran et Achil étaient faits des mêmes matériaux t'vois What a Face  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2964515584

Pour l'autre test:
Kiran est Type 8, The Challenger - and so, since c'est le même genre que celia @keira valeska on avait dit qu'ils devraient être bro  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2964515584 je pense que j'vais me concentrer sur ce point-là qui marche mieux ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088
A savoir un Challenger at "Unhealthy Level" ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088
Challengers can become tyrannical and intimidating, scaring others off at first glance. They become addicted to the pursuit of power, and will destroy anything blocking their way with fury. The feelings and emotions of others become insignificant (maintenant on sait pourquoi il a abandonné @shila gavon dans les bois, rip What a Face), as they become blindfolded to the softer side of the human psyche. When their delusions of power get out of hand, Challengers become stone-cold and take an antagonistic stand to anyone who dares to question them and their motives. They may use empty threats to regain power over others and turn existing relationships into tests—where one can only pass or fail. Others may turn their backs on Challengers, who will reason that they were better off working alone. In the end, they may force themselves into loneliness (@ la famille j'vous avais dit qu'il était SO INCOMPRIS ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1820529468 also @phèdre nylander careful you see What a Face).

Achil est Type 1, The Perfectionist
defining characteristics; serious and straightforward during conversation, attuned to practicality and frugality, hardworking and diligent as employees, high internal standards, rigidity in plans and decisions, intense ability to concentrate, natural talent for teaching and instructing (ça devrait faire plaisir à @keira valeska ça, achil is a good teacher What a Face)

Perfectionists are responsible and serious-minded pragmatists. They seek to improve the welfare of people and make things better for the greater good. To do this, they use their best judgment to find solutions that can be applied in the real world. They have a deep appreciation and interest in ethics, and frequently spend time evaluating and adjusting their moral compass as necessary. Often struck with a crystal-clear life mission, Perfectionists hustle behind the scenes to transform their powerful vision into reality with a strong sense of duty and tenaciousness. Quiet and controlled, they will follow through with their words and commitments.

Perfectionists are willing to go the extra mile to ensure their work is top-notch and curated to perfection. They take great pride in crafting streamlined schedules and ways to carry out tasks in the most efficient manner possible—optimization is a lifestyle choice.

core values; Perfectionists have a set of very high internal standards. They desire to improve every aspect of their lives. They aim for their actions to be consistent with their values and principles, and work extremely hard to do so.

Responsibility and due diligence are the golden pillars of a Perfectionist’s values. They strive for accountability and appreciate the functionality of various products and systems. Integrity is a key factor in their life choices and stands the test of time. Loyalty (@ some of y'all you'll know who you are), justice and honesty are the core ingredients in shaping a Perfectionist’s down-to-earth character.

how to recognize; A clear and organized life, both inside and out, is the Perfectionist’s ultimate goal. Steadfast and diligent, Perfectionists seek to improve the state of the world through intention and reason. They have a clear sense of duty and feel obligated to serve society through willpower and perseverance.

Their method of communication is typically direct, honest and deliberate. With little patience for small talk, they take charge of their duties in a contained manner. Fashion trends are of little concern—they prefer to invest in high-quality pieces that’ll stand the test of time with relationships that follow a similar outlook (@keira valeska ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 4225342464 ).

With their keen ability to discern they gravitate towards careers in the military, law, forensics, finance and academia. In the workplace, they carry tasks carefully and methodologically, A Perfectionist may be the star employee who goes above and beyond to complete all work to a high standard.

LET THE MAN BE BORN

Phèdre Nylander
surface
inside
behind
AVATAR + © : Sonia Ben Ammar (ASTRA) + icon (AESTHETIC TRASH) + signature (PHILTATOS - gif - et ASTRA)
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 Tumblr_phsx5udb2D1v1j54c_1280
AGE : 21 ANS. La fleur de l’âge, à peine sortie de l’adolescence et déjà bien mature. Il n’y a pas de place à l’amusement volage chez les Nylander.
STATUT CIVIL : CELIBATAIRE. Mais pas pour le moins EPRISE, de cet homme du nord qu'elle se refuse pour ne pas donner satisfaction à ce géniteur à qui elle veut prouver sa valeur.

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Lun 2 Déc - 20:19
gjhdjhgdkkslr
pourquoi ça m'étonne pas ni d'achil ni de kiran
par contre, les deux qui proviennent des mêmes matériaux, ça je l'avais pas vu venir ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088
t'inquiète pas va, Phèdre knows, elle empiètera pas sur ses moments de solitude, elle est pas suicidaire non plus t'vois surtout qu'elle est la même, azy je dois faire le test pour vérifier cette théorie What a Face

❝ I drink whisky and I know things ❞ Wide eyed, with a heart made full of fright, Your eyes follow like tracers in the night, And the tightrope, that you wander every time, You have been weighed you have been found wanting

Kiran Xi'Nora
surface
inside
behind
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 Tumblr_o8st5mbuLa1v7sziko7_400
AGE : deuxième fils, trop jeune que diraient certains, VINGT-HUIT ANS seulement, légitimité à la couronne perdue à l'aîné.
STATUT CIVIL : l'engagement récent, censé gouverner sa vie, s'il est FIANCÉ kiran, c'n'est pas pour autant qu'il s'attend à tirer quoique ce soit d'autre que du profit de cette union.

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
https://gods-will-fall.forumactif.com/t2201-to-the-wolves https://gods-will-fall.forumactif.com/t2235-chilblain-kiran#9807 Voir le profil de l'utilisateur En ligne
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Lun 2 Déc - 23:41
@phèdre nylander YES PASSE LE TEST, QU'ON VOIT SI ON EST TRULY MEANT TO BE ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2845903808

But true power,

Phèdre Nylander
surface
inside
behind
AVATAR + © : Sonia Ben Ammar (ASTRA) + icon (AESTHETIC TRASH) + signature (PHILTATOS - gif - et ASTRA)
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 Tumblr_phsx5udb2D1v1j54c_1280
AGE : 21 ANS. La fleur de l’âge, à peine sortie de l’adolescence et déjà bien mature. Il n’y a pas de place à l’amusement volage chez les Nylander.
STATUT CIVIL : CELIBATAIRE. Mais pas pour le moins EPRISE, de cet homme du nord qu'elle se refuse pour ne pas donner satisfaction à ce géniteur à qui elle veut prouver sa valeur.

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Mar 3 Déc - 1:10
mdjgkjklgjelj

j'ai fait Phèdre, WELL, no surprise huh ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 678124086 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 678124086 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 678124086

Type 8 - Challenger à 98% ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 678124086 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 678124086 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 678124086
hello @Kiran Xi'Nora, tu crois qu'Akkadia est assez grand pour deux ? on a qu'à assassiner tous les autres il restera que nous pour régner ? I just made my proposition, you can negotiate the terms ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 95843857 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 95843857
Naturally accustomed to leadership roles, the Challenger makes their presence known and carries an aura of confidence and self-assuredness in their speech and walk. They typically believe in the mantra of creating your own luck and work very hard to make things happen, no questions asked. Challengers are ruthlessly independent are unafraid of confrontation, which can get them into major trouble at times. They naturally butt heads with authority, especially when met with the classic, “You must do this, because I told you so.” Respect is earned through reason and competency, and not through age or status. <<<<==== ACCURATE.
At unhealthy levels: Challengers can become tyrannical and intimidating, scaring others off at first glance. They become addicted to the pursuit of power, and will destroy anything blocking their way with fury. The feelings and emotions of others become insignificant, as they become blindfolded to the softer side of the human psyche. When their delusions of power get out of hand, Challengers become stone-cold and take an antagonistic stand to anyone who dares to question them and their motives. They may use empty threats to regain power over others and turn existing relationships into tests—where one can only pass or fail. Others may turn their backs on Challengers, who will reason that they were better off working alone. In the end, they may force themselves into loneliness. <<<=== du coup j'pense que je vais team up avec @Kiran Xi'Nora, et certainement @Zyña Braun

⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3480070544 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3480070544

Kiran Xi'Nora
surface
inside
behind

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Mar 3 Déc - 1:20
@phèdre nylander
GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRL ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3480070544 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3480070544 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3480070544

sO What a Face
kiran et phèdre ça ferait  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2964515584

les + ; As with all double-type relationships, two Enneagram Eights generally bring the same qualities to each other. Therein lies both a main source of the attraction as well as one of the main pitfalls. Thus, the Level of health of each person is especially important for these types of relationships as are their dominant instincts. Both Eights will bring a lot of energy, vitality, and passion to the relationship: few other combinations are so intensely involved with each other as this nor are they able to create such fireworks. They both have strong willpower, independent thinking, the ability to make decisions and get things done, and a desire to see results in the practical world: they will not simply talk about building a house or going on vacation—they will make it happen.

When two Eights are well matched, they paradoxically both stimulate each other and relax each other at the same time. They feel that their energy has been met, so they can relax around the other Eight and turn their attention and energy toward other interests. Two Eights are also able to profoundly relax each other because they have confidence in each other. They know that they have what it takes as a team to do what needs to be done, to be safe, secure, and stable in their own world. The feeling is "We've got it covered." Rather than be marked by high energy, quiet confidence is a hallmark of a double Eight couple. This is because they are relieved (and quietly happy) to have found someone else strong who they can depend on. This also leads to a profound feeling of mutual respect, direct and frequent communication, the ability to air their needs and feelings and to settle their occasional disagreements cleanly and quickly. Double Eight pairs can build a significant empire of some sort together, and because they feel that they have unshakable support in the other, they can also be generous and open-hearted with others.

les - ; A double Eight combination will be extremely volatile, with lots of ego on display, frequent tests of wills and more or less open jockeying for control. They can get into competitions and rivalries because real equality and sharing is difficult between a lower functioning double Eight couple. (c'est trop accurate que ça fait mal ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1557579508) Issues about being (and staying) in control will likely be the center of many conflicts, especially since lower functioning Eights do not want to back down or be seen as weak in any way. Both will therefore struggle to dominate, at least in some area, making for a highly reactive and conflict-ridden relationship.

Both Eights can have hair-trigger tempers and a certain degree of suspiciousness and paranoia might set in, even in regard to their partner. Tests of loyalty will come from both sides and both will tend to up the ante emotionally (and often sexually and financially) as things deteriorate. Nevertheless, someone will always need to make the final decision, and unless they learn how to communicate (⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088) and negotiate effectively with each other, this combination can wear each other down. Both Eights tend to feel rejected unless they have the power, money, or position that would make their significant other want or need them. They may feel free to disparage the other, justifying their aggressiveness with the attitude that they can take it. Verbal and physical rough-play can get out of hand. Neither will be the first to back down in a conflict and it is very difficult for them to apologize. jpp ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2845903808

Nevertheless, Eights can be surprisingly thin skinned and easily hurt, resulting in the banishment of others often over seemingly trivial matters. AGAIN, CALLED OUT ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088 In short, there is often too much bluntness and pushing each other around which can escalate into outright battles. Power struggles become occasions for revenge by the one who feels aggrieved, or they may simply take turns hurting each other as they continue to wear each other down until "the final straw" has been reached. ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2016751799 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1004435146

But true power,

Keira Valeska
surface
inside
behind

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Mar 3 Déc - 1:23
alors omg
je vous défonce tous
jcrois que la soulmatitude de celia envers @kiran xi'nora et @achil valeska (sur différents aspects ofc) vient enfin de s'expliquer
la meuf
est un paradoxe
vivant
100% serpentard
100% gryffondor
je MEURS
et arin 100% serpentard et 88% serdaigle no surprise What a Face

sinon @achil valeska proof que acheira is a ten tout est dit
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3480070544 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3480070544 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3480070544
acheira type 9/type 1 ideal relationship, couple goals people What a Face
(highly altruistic couple who balance idealism with humanity)(bim dans vos dents)
edit: ok phèdre & kiran je stan SO HARD

Kiran Xi'Nora
surface
inside
behind

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Mar 3 Déc - 1:28
@keira valeska kiran était serpentard à 100% mais gryffondor close second genre 98% ou 88% je sais plus ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088 MAIS VOILAAAAAAAAA ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3241848309 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3241848309 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3241848309
TELLEMENT DES BROS

ET @KEIRA VALESKA MEUF C'EST CANON PARTOUT ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2128450950 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2128450950
C SI BO, JE DOIS PARTAGER
J'AI FAIT LE TEST DU MATCH LOVE A ACHIL ET
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 Tuww
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1643723539 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1643723539 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1643723539
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3480070544
ACHEIRA GOAL ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2234989731

But true power,

Phèdre Nylander
surface
inside
behind

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Mar 3 Déc - 1:33
@Kiran Xi'Nora a écrit:
@phèdre nylander
GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRL ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3480070544 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3480070544 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3480070544

sO What a Face
kiran et phèdre ça ferait  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2964515584

les + ; As with all double-type relationships, two Enneagram Eights generally bring the same qualities to each other. Therein lies both a main source of the attraction as well as one of the main pitfalls. Thus, the Level of health of each person is especially important for these types of relationships as are their dominant instincts. Both Eights will bring a lot of energy, vitality, and passion to the relationship: few other combinations are so intensely involved with each other as this nor are they able to create such fireworks. They both have strong willpower, independent thinking, the ability to make decisions and get things done, and a desire to see results in the practical world: they will not simply talk about building a house or going on vacation—they will make it happen.

When two Eights are well matched, they paradoxically both stimulate each other and relax each other at the same time. They feel that their energy has been met, so they can relax around the other Eight and turn their attention and energy toward other interests. Two Eights are also able to profoundly relax each other because they have confidence in each other. They know that they have what it takes as a team to do what needs to be done, to be safe, secure, and stable in their own world. The feeling is "We've got it covered." Rather than be marked by high energy, quiet confidence is a hallmark of a double Eight couple. This is because they are relieved (and quietly happy) to have found someone else strong who they can depend on. This also leads to a profound feeling of mutual respect, direct and frequent communication, the ability to air their needs and feelings and to settle their occasional disagreements cleanly and quickly. Double Eight pairs can build a significant empire of some sort together, and because they feel that they have unshakable support in the other, they can also be generous and open-hearted with others.

les - ; A double Eight combination will be extremely volatile, with lots of ego on display, frequent tests of wills and more or less open jockeying for control. They can get into competitions and rivalries because real equality and sharing is difficult between a lower functioning double Eight couple. (c'est trop accurate que ça fait mal ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1557579508) Issues about being (and staying) in control will likely be the center of many conflicts, especially since lower functioning Eights do not want to back down or be seen as weak in any way. Both will therefore struggle to dominate, at least in some area, making for a highly reactive and conflict-ridden relationship.

Both Eights can have hair-trigger tempers and a certain degree of suspiciousness and paranoia might set in, even in regard to their partner. Tests of loyalty will come from both sides and both will tend to up the ante emotionally (and often sexually and financially) as things deteriorate. Nevertheless, someone will always need to make the final decision, and unless they learn how to communicate (⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088) and negotiate effectively with each other, this combination can wear each other down. Both Eights tend to feel rejected unless they have the power, money, or position that would make their significant other want or need them. They may feel free to disparage the other, justifying their aggressiveness with the attitude that they can take it. Verbal and physical rough-play can get out of hand. Neither will be the first to back down in a conflict and it is very difficult for them to apologize. jpp ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2845903808

Nevertheless, Eights can be surprisingly thin skinned and easily hurt, resulting in the banishment of others often over seemingly trivial matters. AGAIN, CALLED OUT ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088 In short, there is often too much bluntness and pushing each other around which can escalate into outright battles. Power struggles become occasions for revenge by the one who feels aggrieved, or they may simply take turns hurting each other as they continue to wear each other down until "the final straw" has been reached. ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2016751799 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1004435146

I MEAN.  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2964515584  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 4230820522  WHEN are they going to reach "the final straw" ? Genre j'ai The final Countdown de Europe en tête What a Face What a Face

Les + :
As with all double-type relationships, two Enneagram Eights generally bring the same qualities to each other. Therein lies both a main source of the attraction as well as one of the main pitfalls. => soooo accurate, y'a un champ de force d'attraction entre eux  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1105821870

They both have strong willpower, independent thinking, the ability to make decisions and get things done, and a desire to see results in the practical world: they will not simply talk about building a house or going on vacation—they will make it happen. => pour sur que les affaires vont pas attendre 100 ans avec eux, tu vois la maison qui brille, la plus grosse de la ville tout en haut de la montagne  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 224588431

When two Eights are well matched, they paradoxically both stimulate each other and relax each other at the same time. They feel that their energy has been met, so they can relax around the other Eight and turn their attention and energy toward other interests. Double Eight pairs can build a significant empire of some sort together, and because they feel that they have unshakable support in the other, they can also be generous and open-hearted with others. => THAT IS GOAL... will they succeed ?

Les - :
They can get into competitions and rivalries because real equality and sharing is difficult between a lower functioning double Eight couple. => AS YOU SAID. REALLY? WE DID NOT KNOW ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3649701126

Nevertheless, someone will always need to make the final decision, and unless they learn how to communicate => ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2389616296 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2389616296 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2389616296 BUT I HAVE TO SAY. Phèdre a fait un premier pas là hé ho ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 1820529468 elle se confie dans le rp comme elle l'a encore jamais fait, on va y aller doucement ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2996881088

Tests of loyalty will come from both sides and both will tend to up the ante emotionally (and often sexually and financially) => HUH I can imagine that so bad  ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 399711054

EDIT :

ACHEIRA MY LIFE
I SHIP SO HARD
⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3649701126 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3649701126 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3649701126 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3649701126 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3649701126 ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3649701126

Kiran Xi'Nora
surface
inside
behind

Feuille de personnage
TIMELINE:
COMPÉTENCES:
RELATIONS:
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  Mar 3 Déc - 1:57
@phèdre nylander leurs similitudes, à la fois ce qui les rassemble et ce qui les sépare, c'est RIP almost dramatic ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 2845903808

ACHEIRA COMING FOR MY HEART ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩  - Page 2 3241848309

But true power,

Contenu sponsorisé
surface
inside
behind
Re: ⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   |  

⟨ le type de personnalité de votre personnage ⟩   Revenir en haut 
Page 2 sur 3
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant